Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Kundeservice

Betalings alternativer:

Privatkjøp: Vi tilbyr betaling igjennom Klarna Checkout og Vipps.

Bedriftskjøp: For bedriftskjøp kan vi tilby faktura på epost - ta kontakt på epost så kan vi ordne det.
Det vil da bli opprettet en manuell ordre hvor vi trenger følgende informasjon: Navn, kontaktinformasjon og adresse.

Ordrestatus:

Vi har følgende ordrestatuser på våre ordre:

  • Ikke behandlet - Ordre er ikke behandlet av lageret.
  • Under behandling - Informasjon er sendt om varer som mangler hele eller deler av ordre slik at dette kan legges under bestilling.
  • Bestilt venter på varer - Varer er bestilt og du vil motta en mail angående hva slags vare som mangler og forventet leveringstid.
  • Levert - Vare er sendt fra vårt lager til oppgitt adresse.
  • Kansellert - Ordre er kansellert.
  • Returnert - Ordre er returnert.
  • Ordre klar for henting - Vårt lager har behandlet ordre og det er klar for opphenting. Du finner mer informasjon her.

Frakt og levering:

Leverings alternativer:

Vi sender varer til hele Norge, hvis ønskelig kan det sendes til utlandet mot høyere frakt.

Alle våre produkter skal ha følgende status:

  • På lager - Sendes første arbeidsdag.
  • 2-4 uker leveringstid - Sendes så fort vi får denne på lager.

Frakt alternativer vi tilbyr er følgende:

Pakke i postkassen Sporing. Leveres av posten i postkassen. Er pakken for stor leveres den på nærmeste utleveringssted. 79 kr
PostNord MyPack Sendes til nærmeste utleveringssted, med sporing 149 kr
Hente selv Varene kan hentes på vårt hovedlager på Dal i Akershus, se mer informasjon her.

Gratis

 

 

 

Forventet leveringstid:

  • Pakke i postkassen:

  • PostNord MyPack:

  • Hente selv: 
    Hvis du ønsker kan varene hentes uten kostnad på vårt lager innenfor åpningstidene 08.00-16.00. Varene er klare for henting når ordren har fått status: "Ordre klart for henting".

Retur og reklamasjon:

Retur:

Hos oss har du 14 dagers ubetinget angrerett. Det betyr at du i løpet av denne tiden kan sende ubrukte varer i orginalemballsje tilbake til oss. Fyll ut angrerettskjemaet som blir sendt delvis fylt ut på epost.

Du vil da få pengene tilbake på hele ordrebeløpet, ønsker du å bytte til en annen vare anbefales at du legger inn en ny ordre (frakt på original ordre vil bli kreditert ved mottatt retur). Du betaler portoen på retur av vare. 

OBS! Du bestemmer om du sender med eller uten sporing. Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss, så sender du uten sporing, har vi ingen kontroll på hvor pakken er, og vi kan ikke refundere pengene dine dersom pakken din blir borte.

Vi kan være behjelpelig med å ordne en returetikett med sporing - ta kontakt på epost hvis det er noe du ønsker.

Send gjerne en tilbakemelding på epost at du har sendt vare i retur slik at vi er klar over dette. 

Returadresse:

Smartegadgets.no AS c/o Norsk Fraktsenter AS
Vognveien 6, Ørn Industrifelt
2072 Dal

Reklamasjon:

Har du mottatt ett produkt som ikke virker som det skal?
Ta kontakt på epost med informasjon og bilder som er nødvendig for å kunne avklare dette.

Kontakt oss:

Noe som ikke står ovenfor? Send gjerne en epost slik at vi kan hjelpe deg så fort vi kan på post@smartegadgets.no

Telefon brukes per dags dato som en telefonsvarer hvor vi ønsker at du sender en henvendelse på epost. Hvis du ønsker kan du legge igjen en talemelding som vil bli hørt på ved anledning.

Alle henvendelser behandles så fort som mulig - tidspunkt kan variere utover hele døgnet.

Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger fra kunde slik at vi fortsetter og gjør det som er bra eller situasjoner hvor vi kan forbedre oss. Vårt ønske er å tilby produkter på en enkel måte som gjør deg fornøyd.

Ofte stilte spørsmål:

Vil oppdateres fortløpende ved behov.

Linker: